Gyakori kérdések

A honlapon feltüntetett árak aktuálisak?

Igen, természetesen.

A honlapon bruttó (ÁFÁ-s) árak vannak-e?

Igen a honlapon szereplő árak bruttó, fogyasztói árak.

Azonosak-e az árak az üzletekben és a webáruházban?

Igen, nincs külön díjszabás online áruházunkban.

Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő?

Jelszó emlékeztetőt webáruházunkban a jobb oldalt felül, a bejelentkezés menüpont alatt igényelhet.

Lehet kérni kiszállítást is?

Igen, rendelését futárszolgálat segítségével tudjuk kézbesíteni önnek.

Lehetőség van a termékek személyes átvételére?

Igen, megrendelését átveheti Szent Mihály u. 3. címen található üzletünkben.

Tudok-e kártyával fizetni?

Üzletünkben csak kézpénzes fizetésre van lehetőség.

Tudnak látványtervet készíteni?

Igen, kérésére el tudjuk készíteni a gravírozás látványtervét.

Milyen formátumban kell a bélyegző készítéshez a fájlt elküldeni?

Vektorgrafikus állományban (például cdr, ai, eps), vagy magas felbontású képként (jpg, bmp, png). A kép minőségétől függően elő fordulhat, hogy újra kell azt rajzolnunk, amely plusz költségekkel járhat.

Saját grafikát, logót szeretnék a gravíroztatni. Megoldható?

Természetesen. A rajzra a jó minőségű munkához vektorgrafikus formátumban lesz szükségünk. Kiterjesztések: cdr, ai, eps, pdf stb.

Nincs meg a rajz vektorgrafikus formátumban, csak képem van róla. Át tudják alakítani nekem?

Meg tudjuk rajzolni a kért grafikát, ez a grafika bonyolultságától függően feláras, viszont egyszeri költség/rajz.

Milyen határidővel vállalnak bélyegzőkészítést?

A munka mennyiségétől függően 1-2 munkanap alatt postázásra kerül a kért bélyegző, vagy átvehető üzletünkben. Sürgős esetekben a dél előtt beérkezett rendeléseket még aznap el tudjuk készíteni, postázás esetén másnapra kézbesíteni tudjuk.

Csak a bélyegző gumit szeretném lecserélni. Lehet csak külön ezt vásárolni?

Természetesen van rá lehetőség, hogy csak bélyegzőgumit készítessen. A „Bélyegzőgumi” menüpont alatt lehetősége van megadni a bélyegzője típusát, vagy a kért bélyegző gumi méretét valamint a kért szöveget vagy grafikát.

Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

Természetesen igen. Rendelését leadhatja a webáruházon keresztül akár regisztráció nélkül is vagy e-mail-en.

Nagyobb megrendelésem lenne, hogyan kérhetem ajánlatukat?

Amennyiben szeretné ajánlatunkat kérni, kérjük kattintson a felső menün található "Ajánlatkérés" gombra, majd töltse ki a rubrikákat. E-mail-en is kérheti ajánlatunkat, ez esetben kérjük ajánlatkérő levelét a kulcszserviz@tiszanet.hu e-mail címre szíveskedjen elküldeni.

Nem találom a keresett terméket! Csak a webáruházban található termékeket lehet kapni Önöknél?

Webáruházunk nem tartalmazza még az összes nálunk kapható terméket, a termékek feltöltése folyamatos. Amennyiben Ön COLOP vagy TRODAT terméket szeretne vásárolni, de azt nem találja még a webáruházban, akkor kérjük érdeklődjön a webáruházban oldalán megtalálható elérhetőségek egyikén.